2012. június 26., kedd

7. Kapitel

Megérkezett az új fejezett ezt Dóriinak írtam , amiért mindig ír nekem !!!! És Jenni remélem most már könnyebben el tudod képzelni Mariat !! Dolgozom rajta :)!!






-Mit keresel itt?? - kérdezte rosszallóan, amint Danny beljebb tessékelte magát az ajtón.
 -Hallottam Eric talált neked egy  új csapatott ! - ment végig az előszobán , a napaliba .
-Nem egészen ! De igen elkísért ! - vont vállat Maria .
-Meg csináltad ! - sóhajtott és le ült Danny a kanapéra a nappaliban .-Te nem is sejted   ki is ez a Tom gyerek ! - nézet maga elé .
-tényleg nem ! - ült le vele szemben Maria - De addig nem is érdekel , amik táncolhatok ! - Danny a lányra szegezte pillantását .bánat és fájdalom sütött Danny arcáról .
-Azt mondták egy jó páran , akik ott voltak a meghallgatáson , hogy Ericcel úgy  viselkedtetek mintha kötöztök lenne egymáshoz !- " Á szóval ezért jött !" esett le Mariának , aki az ajtó nyitás óta ezen törte a fejét .
-Nincs közünk egymáshoz !! - nyugtatta meg Maria - És nem csak azért mert utál , hanem mert ... - nézet Danny kék szemébe - már én nem akarok egyelőre kapcsolatot , elég volt nekem elhagynom a te lakásod , az én szívem ne törje össze most már senki ! - túrt bele barna fényes hajába .
-Nem akartam fájdalmat okozni ! - nyögte Danny .
-Ugyan kérlek !- húzta el a fejét Maria - Megcsaltál ! - nyersen hangzott az ő szájából - És nem azért mert pisztolyt tartottak a fejedhez !!!
-Eric nem gyűlöl !  - váltott témát .
-Igen ? És ez most , hogy jött ide ? - vonta fel szemöldökét .
- Akkor nem segített volna rajtad ! - nézet előre a semmibe , semmilyen arckifejezéssel .
-Mi van ? - nyújtotta ki  Maria a nyakát , értettlenül nézet Dannyre .
-Eric már nem utál ! - Nézet Mariara - Sőt ...- mosolyodott el , az arca gonosszá vált . " Ez meg örült .." Maria  tartani kezdett a sráctól. - De soha nem lehetek együtt ! - jelentette ki .
-Mi nem akarunk együtt lenni ... Még csak barátok sem va...
-Ha meg ismer kiábrándul belőled ...- vágott Maria szavába.
-Tessék ? - hökkent meg.
-Kevesen ismernek igazán és azok közül  a férfiak közül csupán 10 % - a kedvel ! - mosolygott továbbra . - Pokoli természeted van Eric nem tudná elviselni . - vont vállat , - Gyanakvó .. , önző.. , szókimondó nőszemély vagy ! Bárkit helyre raksz 10 másodperc alatt ! " Csak azt nem tudom, téged mért nem ! "  Maria meg se tudott szólalni , Danny érződött a pia , de még ennek ellenére is fájdalmas volt ilyet hallani az ő szájából. Ő volt az első igazi szerelme . Az anya után ő ismerte a legjobban , nem tejesen , de más még ennyit  sem tudott róla . - Úgy csinálsz mintha láthatatlant lennél és mindig mindenről tudsz ! Eddig csak a táncban láttalak igazán magadnak társaságban ...Nem mutatod meg ki is vagy valójában , azt hinné bárki , hogy vissza húzódó vagy ... Francokat ! - állt fel , Mariát ölték a szavai .
-Akkor te , hogy bírtál elviselni engem ??- állt fel Maria is dühében Danny arcába hajolt , tudta , hogy ezt utálja a srác . Danny elmosolyodott , jól esően beszívta a lány édes illatát , rég érezte már .
- Jó voltál az ágyban ! - vont vállat  Danny , Maria bal keze lendült , amit elkapott Danny , mielőtt az arcán landolt volna és közben már emelte a jobbat , hatalmas csattanás és egy pirosodó arc bizonyította , még mindig nem ismerte ki igazán a lányt !! Danny örült a pofonnak , tudta , hogy megérdemli csak , azért bántotta szavaival a lányt , mert kétségbe esett , amikor megtudta , milyen jól el volt Ericcal , ez rá ébresztette , hogy még mindig szereti a lányt !! - Eric ha megismer kiábrándul belőled , nem fog tudni elviselni ! 
-Hé ... ha el is viselhetetlen a természetem , legalább jó vagyok az ágyban ! - gúnyolódott Maria , nem hagyta , hogy  Danny lássa mennyire fájnak neki a szavai . 
-Ne legyél hülye ! 
-És ha az vagyok ? - vont vállat , haraggal a hangjában - Hidd el nekem Eric abba a 10 % - ba fog tartozni ... Nem is értem mért érdekel ez téged ... Nem kellettem neked ! - az arca rendületlen maradt - Eric csak azért rühell most mert még nem ismer ! - ismét az arcába hajolt - Mázlid van hogy nem bizonyítom be neked , pontosan az miatt ,mert fájdalmat okoztál nekem . Fel keltem , de többé nem óhajtok padlóra kerülni .-Maria elcsöndesedett egy pillanatra - Tulajdon képen az sem biztos , hogy szertetelek-e . És most látom , hogy meg se érdemelted volna . Kifelé!!- Tárta ki a bajárati ajtót Dannynek .Őt talán jobban ölték Maria szavai mint , Mariát az ő szavai . Az utolsó elötti mondat pedig kifejezetten.. mintha nevetve kínozták volna , a lelke meg üresedet , a fájdalom miatt alig bírta átlépni a küszöböt ...
                                                                     ooo
-Barátocskám figyelsz ? - rángatta meg Alex Ericet az after partyn .
-Mi ? - nézet zavarodottan barátjára .
-Azt kérdezem vissza tudnád - e mondani azt , amit fel másodperc mondtam ! - Alex hangjában ott volt a szemrehányás.
-Bocs nem figyeltem ! - túrt bele a hajába Eric .
-Vettem észre ! Amióta itt vagyunk csak Mariat lesed és azt , hogyan bájolog vele Tom . - húzta félmosolyra Alex - Tetszik ? - kérdezte.
- Mi dehogy , nem akarok tőlle semmit ! - szögezte le túl gyorsan .
-Hát akkor ?- pislogott Alex .
-A múltkor túl jól éreztem vele magam ! - mondta és ő is abban a pillanatban jött rá mi hiányzott neki az utóbbi napokban ..
-Zavar , hogy nem veled bájolog ? - Eric elgondolkozott egy pillanatra Alex kérdésén
-Talán . - vont vállat .
-Vigyázz a legjobb barátod exe ! - figyelmeztette Alex .
-Jaj , te mindig félre értelmezte - ívott az italába - Az , hogy kellemesen értett magam a társaságában még nem egyenlő azzal , hogy meg is akarom fektetni ! - értetlenkedve kortyolt ismét a poharába. .
-De nálad igen ! - vigyorgott piszkosul Alex . - Alig párhete még szörnyülködtél , hogy vele kell táncolnod UTÁLTAD ! - mondtam Eric arcához hajolva . - Most meg hirtelen jól érzed magad a társaságában ? Ugyan !
-Akkor sem akarom megfektetni ! - keményedet meg Eric hangja .
-De igen , meg akarod ! - akaratoskodott tovább Alex .
-Nem nem akarom , utána nem érdekelném ! - fakadt ki Ericből , majd halkan hozzá tette - Így sem érdeklem .
-Te bele szertél ? - képedt el Alex .
-Ugyan - vágott fancsali képedt - Én egy jó darabig nem leszek szerelmes , ő utána nem megy . - a nevét sem ejtette ki - Ki irtotta belőlem !
-Ne túloz ! Maria pedig az a fajta lány , akibe könnyen bele lehet szeretni !
-Mért te bele szerettél ? - vonta fel szemöldökét Eric .
-Oh .. ha nincs Danny ... - mosolygót piszkosul - bele tudtam volna ... És - rázta meg sötét haját- el sem engedtem volna!
-És akkor most , most szabad ?!
-Most már jobban érdekel emberként , különleges ... - vont vállat Alex - És látom , hogy nézel rá! - veregette meg a hátát .
-Igen és mégis , hogy ?- érdeklődött
-Nem tudom .. - vont vállat - Mit akinek előbb vagy utóbb meg lesz a lány.
-Ne ültess piszkos gondolatokat a fejembe ! - morgott Eric.
.Öregem tényleg nem értelek . -ivott bele a poharába Alex -itt bámulod a lányt , zavar , hogy nem veled bájolog mégsem mész oda hozzá.
-És mégis mit mondjak neki ? - Alex elsápadt .
-Öregem nálad tényleg képhibás valami , te tudod a legjobban , hogy kell nyomulni.
-Aha csak egy gond van , nem óhajtom megfektetni és most tele van a fejem piszkos dolgokkal . - túrt bele ismét sötét hajába Eric .
-Ne mártírkódíj  itt nekem , eredj ! - vette ki Alex . Eric kezéből a poharát és lökte le a bárszékről .
                                                                       ooo
-Látod , hogy nézet rád Eric ? - kérdezte Rebecca izgalommal a hangjában.
-Nem mért , hogy ? - tette az értetetlent Maria.
-Azt nem tudom de le se vette rólad a szemét !
-Aha...- úgy tett mintha nem érdekelné .
-Érdeklődik utánad ! - Maria ne értette mért is , de melegség öntötte el !
-Ugyan .
-De igen ! - bólintott határozottan Rebecca. -Ne hagyd , hogy megkapjon ! 
-Hé! - kérte ki magának Maria . -Mert engem pont úgy ismersz .
-Nem , de - emelte fel kezét -tényleg légy észnél, nehogy az ágyában kösz ki ma éjjel , amióta szakított a barátnőjével  csupán 1 éjszakás kalandokba bonyolódik és utána ejti a lányt ! - Maria Ericre nézet aki pont  háttal állt neki , de még így is elkápráztatta . Kávé barna hajába túrt , izmos karjai látszódtak  ! Formás V alakú hátától pedig szinte elolvadt " Ritka szép test , és ha megszólal is elbűvöl! " 
-Tudom , attól , hogy jó pasi nem változik szemi !
-Még , hogy jó pasi ...- ájuldozott Rebecca - A legjobb , csak a szépség hiba , hogy nem kell neki egy éjszakánál többre egy lány ! Pedig intelligens , jó modorú és ott lapul benne a hanyag elegancia.
-Úgy látom a te embered ! - szürcsölt a koktéljába Maria    .
-Kösz nem ! - torzult el az arca .- Ne igyál ennyit , ez már a 4-ik ! - rázta a feját .-Mi lenne ha szeretnéd az alkoholt ?!- hagyta ott a lányt Rebecca .
                                                                       ooo
-Tudod , van egy kis problémám ...- kezdte Eric , hangja bársonyosan mély volt . Miközben ujjaival elsöpörte a lány haját és megcirógatta   nyakát. Pont úgy , mint az egyik táncmozdulatban " Ismét ki van engedve " vette észre Eric miközben elsöpörte Maria haját .
-Problémád ? - kortyolt az italába Maria - Neked ?
-Nos , úgy terveztem hogy meghívlak egy italra , de előtted már van ! - mosolygót a lányra .
-Nos , ez csak akkor lenne probléma ha fel akarnál szedni ! - mosolygot élbűvölőén Ericre .-És mivel tudjuk , hogy ez nincs így , én is meghívhatlak egy italra .- és már rendelte is . Eric közelebb hajolt Mariához .
-Nem akartalak felszedni , de megismerni igen ! -Eric hangja most még mélyebbről szólt , mint az előbb . Maria nagyot nyelt .
-Én nem fekszem le veled ! - próbálta tisztázni még a kimondatlan hagyott dolgokat . "Meg látjuk !" gondolta Eric és el is képedt magán "Ez meg mi volt ?" A srác még közelebb hajolt Mariához , nagyon forróvá vált körülöttük minden !
-Nem akarlak ágyba vinni ! - a lány arcát csiklandozta Eric lehelete . -Kivéve ha te nem szeretnéd !
-NEM!!!- húzódott hátrébb Erictől .
-Szóval akkor el jössz velem ? - Hajolt Eric ismételten közel Mariához , és minénél közelebb hajolt annál jobban nézet ki .
-Hová ?- húzta fel a szemöldökét Maria , ez még új volt  .
-vacsizni ....
-Vacsi ?
-Igen csendes helyen , ahol meg tudlak ismerni közélebről . - Maria kedvesen elmosolyodott . Krém barna szemei csillogtak , fejét ingatta .
-Ez rettenetesen rossz szöveg volt . Csajozós duma , mi ?- fura arcot vágott - Általában sikerrel jársz  vele ?-kérdezte pimaszul . . Eric egy pillanatra megdermedt, Maria kezdet aggódni  " Lehet , hogy Dannynak igaza lesz ? Tényleg nem tud elviselni , ha magamat adom ? " végül Eric elmosolyodott .
-Egészen eddig igen !
-Biztos a hangod az oka , gyönyörűen cseng !
-Lehet .... köszönöm ... Szóval jössz ? - kérdezte Eric .
-Nem tehetem ... Stockholm legnagyobb csábítója vagy !   És mindig meg kapod amit akarsz ... Nem ...-Eric Maria arcát tanulmányozta , nagyon  tetszett neki a lány pirosló ajkai a szemei a finom arcvonásai..."Tényleg meg kapom amit akarok , mindig !"jegyezte meg magának , miközben kezdte feladni a dolgot .. es akkor bevillant az isteni szikra !
Kihúzott e zsebéből egy 20 -ast
-Taxi pénz . Ha úgy érzed , hogy többet akarok ... hívhatsz taxit .- Maria egy pillanatra el gondolkozott majd elmolyosodott és ki vette a srác ujjai közül a 20 -ast  .
-Ha olyant csinálsz , amit nem akarok , akkor eltöröm az orrod ! - nyomkodta a falatnyi táskájába a pénzt . -Eric ujjra elmosolyodott .
-Jogos .-Maria lecsúszott a bár székéről és kifelé vette az irányt Eric a háta mögött lépkedett . Timoteij Com  csendült fel , amire mindenki táncolni kezd általában , most viszont kétkedve figyelték a kimenetelőket .
                                                                      ooo


-Hova sietsz ? - kérdezte mosolyogva Eric - Én viszlek éteremben vagy te engem ? - kuncogott .
-Bocs.- torpant meg . -Fogalmam sincs merre megyek ! -Látom , akkor itt most forduljunk be ! - tessékelte be az egyik utcába , miközben a kezét nyújtotta - Meg mered fogni ? Vagy ez is túl szexuális dolognak tartod és betöröd az orrom ? - pimaszkodott .
-túl szexuális ! - lépkedett tovább . 2 lépést téve Maria meg érmezte , miként simul bele Eric hatalmas tenyere az övébe és miként fonódik össze ujjaik . - Maria megszédült az érintéstől , a szíve is hevesebben kezdett kalapálni .
-Csak míg barátokká válunk , utána többé úgy se lehet ilyet ! - Maria nem szólt csak elmosolyodott és a szeme sarkából figyelte Ericet .
                                                                      ooo
Eric  kezében tartotta a villáját de képtelen volt a szájához emelni melegség fogta el , miközben Mariat figyelte , hogyan eszik . Döbbenten volt számára , hogy Maria nem csak csipeget az ételt , hanem jó ízűen ette is . Ritka és kedves látvány volt számára ha egy csinos lány mert enni .
-Mi az ?- mosolyodott el Maria zavartan .
-Semmi örülök , hogy megismerhettelek ! - nézete a lányt , tejesen elkápráztatva érezte magát .
-Ezt mért mondod ?- hűlt el Maria , alig bírta megtartani a villáját . 
-Nem tudom . - vont vallat - így érzem . 
Én azt hitem  , hogy utálsz . - vett be egy  újabb tészta falatott   a szájába .
Hogyne utalnak? - kezdet el enni Eric is .Maria elképedt úgy érezte az ezután következő pillanat lesz az amikor fel áll és eltűnik.- Szép , szexi , értelmes , intelligens vagy és Dannyval kezdtél.Tudod ,hogy meg keserítetted a napjaim ? Akaratom ellenére is tudok rólad mindent . Szóval ...- mutatott Mariara a villájával  -Azt is tudom ,hogy nem te vagy az akit láttok , bár most igen ... hasonlítasz arra ... és-húzta vissza villáját egy 
újabb faláért - Akár mennyre utálom magamat ezért de féltékeny is voltam rád amiért  neked ,minden a lábad elé hullik .

-Ez nem pont így volt , de úgy látom most már nem utász ! - meg villantotta bájos mosolyát Maria.
-De igen főleg ha táncolnom kell veled! És ha rövid nadrágban vagy...-termet képzelte elé Maria feszes szexi combjai.
-Most jönne az a rész amikor át térünk a szexre?-huzat fel szemöldökét.
-Nem !Tessék ! -csúztata elé a vörös bort .
-Nem ihatok  ! sokat ittam a partin.-Eric közelebb csúsztatta hozzá a poharat    .
-Gondoskodom róla , hogy rendben haza érj ! 
-És arról is gondoskodsz hogy rendben szabaduljak tőled ? 
-Na jó ez övön  aluli volt ! - mondta  a srác sokkal élesebben mint tervezte .- De kezd alakulni az igazi Maria képe . - Maria bele kortyolt  a vörös borba.
-Finom.-Eric előre hajolt.
-Mért nem akarsz velem randizni ? - Maria majdnem kiköpte a bort .
-Ez bonyolult ...
-Randiz velem ! Én jól érzem magam veled ,és te se érzed borzalmasan magad velem . - Eric bársonyos hangon mondta épp úgy , hogy elbűvölje. Maria  nagyot nyelt , fájt neki vissza utasítania a srácot . - Nem lehet és nem csak Danny miatt . Nem akarok egy jó darabig több kapcsolatot. Megvárom az érett komoly szerelmet....    - jentette ki.
-Én érett és komoly  vagyok!
-A frankokat 21 éves vagy ! Meg akarsz fektetni !
- Én randit kéretem nem pedig bejáratott a háló szobádba.
-Nem !
-Egy randiba nem halsz bele !-kortyolt a borába.
-Te egy aljas dög vagy! -mérgelődött Maria .
-Mért mert randit kértem ?- somolygott
-Nem ,azért mert  mindig eléred  hogy a nők ne tudnak nemet mondani neked!
-Szóval egy aljas dög vagyok!-vigyorgott szemtelenül - De el jössz velem randizni ! Én meg megígérem , hogy nem fogunk szerzetezni!
-Ericcc!
-Jó jó bocs ! De randizunk ! - Maria csak bólintott....

4 megjegyzés:

  1. JUj imádlak nagyon köszönöm :) Annyira jó volt jéézus nagyon élveztem :D Főleg a párbeszéd Maria és Eric között kicsit röhögtem :D végét imádtam a legjobban ! :DDD Na de várjunk csak Danny mióta lett ilyen bunkó paraszt? :O fhuu most ki húzta a gyufát -.-" nagyon várom a köviT! remélem jó sikerült a nyaralás ;) puszii Dórii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen , inkább én köszönöm hogy mindig írsz !!! Én annyira ürülök hogy tetszik !!!!! :)) Remélem ez engesztel hogy még nincs csók ?? :) Danny nem bunkó vagyis de de mert rá jött mit veszített amikor , elhagyta Mariat ! Köszönöm a nyaralásom mondjuk jól sikerült .... még megyek augusztusba !!! a következő részek siettek de biztos nem holnap hozom holnap sok a dolgom !!! Neked is kellemes nyaralást kívánok ! Puszi Maria

      Törlés
  2. Sziaa :D
    Igen most már eltudom :D
    A vége mekkora csattanó :D
    Egyre jobban tetszik amit írsz minden egyes alkalommal ;)
    És nem tudom hogy csinálod de az összes karakter kedvelem valamiért és mindegyiket másért :)
    Nagyon szépen alakul komolyan mondom, gratulációóóóó :D sok sok "ó" val a vakációóóó tiszteletére :D
    Csak így tovább, én szeretem amit írsz!
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ! Örülök ,hogy eltudod képzelni , ez volt a cél !!! :) Én mondjuk nem éreztem nagynak a végét de ha ti mondjátok biztos úgy van ! :)
      Az a mondatod hogy minden egyes karakteremet kedveled , hát nagy örömöt szereztél ! Nem hittem volna hogy valaha ilyet halok !!! A vakácoóóóóóóóóóóóóót neked is !!! :D
      Puszika , és köszönöm <3 Maria

      Törlés