2012. július 10., kedd

15. Kapitel

 Hát kész lettem ! Egy csöppet rövid lett , sorry !!! :) De csak Maria és Eric van benne !!! Szerintem fura lett a fejezett ...Nem vagyok biztos benne , hogy ezt akartam kihozni a fejezetből de remélem tetszeni fog nektek !!!














Maria nem tudta eldönteni valójában , sírni vagy nevetni szeretett volna kínjában , miközben felfelé sétált a lépcsőházban bérelt lakása felé . Új fehér felsőjét tanulmányozva  , amit a csoportos randi alatt Alo össze kent csokoládé öntettel , amit a rumos diós fagylalt igencsak hiányolt utána. A csoportos randi 10 - ből 10 pontos  volt , míg a csoki öntettes fehér felsőjével együtt is . Sok mindent tudott meg Alotól köztük azt is , hogy az üzletben nincs barátság . Amivel együtt is értett , kicsi kora óta ezt nevelték belé . Keménykezűnek kell lenni , nincsenek határok , addig kell ütni s vastat amíg lehet  ... Alo a 25 életévéhez képest keménykezű üzlet ember de a magán életben csöppet sem különb másnál .
Maria a randi minden percét élvezte és nem csak azt , amikor azt nézte Alex milyen zavart a randi közben és mennyire imponálni , akar Liának . Hanem tényleg az egészet . Alo jó társaság...de Maria a randi közepén rá jött , hiába minden ! ! Ö meg álmodta magának az ideális jelöltett ....És a pláne , hogy ott ült előtte ... De semmi ! Még csak nem is vonzódik hozzá ! Mint egy barát imádná  de mint partnert nem tudná szeretni ! Nem úgy mint Lia Alexet ...Lia nem is jött haza Mariaval , Alexxel maradt .
 Maria viszont remegve tette meg az utolsó lépcső fokokat ...Alig várta , hogy be lépjen a lakásába , mindent a sarokba vágjon , annak ellenére , hogy rendmániás , leszedje magáról a csokival összekent felsőjét , amit Ali a török portás srác is megmosolygót, és lefeküdjön az ágyába.
Remegő ügyetlen kezével szinte ki tépte a táskájából a lakás kulcsait és türelmetlenül próbálta betuszkolni a zárba a kulcsot .
-Megjöttél Drága ? - haladta meg  Eric gyönyörűen csengő bársonyosan mély hangját . Hirtelenjében annyira meg ilyet , hogy egész teste össze rezzent , lakás kulcsát is leejtette , ami hatalmas csöngéssel ért padlót    .
-Te meg mit keresel itt ? - nézett meglepetten tekintettel a lépcsőn ülő Ericre.
-Ma volt a randid ... - mosolygót pimaszul , - Gondoltam meglátogatlak - állt fel és Maria elé lépet - és meg kérdezem milyen volt .- hajolt le Maria elé a kulcsért , a hangja szemtelenül szexisen csenget .- De amint - vette fel a kulcsot és pimaszul Maria szemébe nézett , hatalmas vigyorral az arcán - látom - csipet két ujjával a csoki foltos felsőbe .- Igen jól sikerült .
-Fú ! - tépte ki Maria Eric kezéből a kulcsot és egy határozott mozdulattal kinyitotta az ajtót . Mély levegőt vett , belépet morcosan , levágta a cipős szekrényre a táskáját és szobája felé vette az irányt .
-Vagy még sem ?lepődött meg Eric és ő is betessékelte magát az ajtón Mariát követve . Mikor be ért Maria után a szobába , amit a lány 3 másodperccel ezelőtt vágót be maga mögött  ... Maria felsője már a szoba közepén hevert a lány pedig éppen Ericnek háttal , egy száll melltartóban ,a szekrénye előtt állt , Mariából  Eric csak melltartójának  fehér csíkéjit látta , de a lány gyorsan magára húzott egy másik fehér felsőt , majd leheveredett az ágyára . Eric először zavarba jött , nem akarta meg kukkolni Mariat... De aztán mintha mi se történt volna , ült a fekvő lány mellé és a lányon át nyúlva támasztotta meg másik kezét .
-Mi történt Gyönyörűség , mért vagy ilyen morcos?- kérdezte lágy hangon mosolyogva . Maria fél szemmel Ericre tekintett , most máshogy becézte ... " ÁÁÁÁ mért kell ennyire piszkosul helyesnek lennie " dobbant meg Maria szíve Eric mosolyától .
-Hosszú ! - vont vállat .
-Jó akkor , mitől lett csokis a felsőd ? - érdeklődött tovább - Nem szoktál mellé enni ...- jegyezte meg .
-Alo le evett ...
-Azt a barmot és azt meg , hogy ? - húzta fel szemöldökét ,el se tudta képzelni , hogy ehet vagy milyen pózba ülhetett ...
-Tőle kérdezd ! - vont vállat ismételten Maria .
-De azért jó volt nem ? - faggatózott  tovább Eric.
-Túl jó! 
-Hát akkor ? - értetlenkedett  a srác .
-Nem nekem való ... Nem tudnám szeretni ! - jelentette ki - De ezt már az Kevinnél tudtam - tette hozzá.
-Akkor mért randitál vele ?
-Fogalmam sincs . Talán akkor még láttam benne valamit , amit ma már nem ! Nem tudom ! - húzta a fejére párnáját .- Tökéletes pasi , mintha mesebeli lenne de mégse fog meg  benne semmi ! - nyöszörögte Maria . Majd le húzta a fejéről a párnát - Te ezért voltál , mindig mással ? - kérdezte miközben tekintetük össze találkozott .
-Nem ! - ingatta fejét Eric . - Egyszerűen nem kellett nekem senki ! - magyarázta Eric.
-Hát én akarok szeretni de nincs kit !- sóhajtott.
-Én hagytam volna .- vágta rá Eric . De rögtön meg is bánta .
-És tudod mi benne a jó ? - komolyodott el Maria arca . - Tudtalak volna ! - szinte suttogta  de Eric jól hallotta , Maria az oldalára feküdt kezeit feje alá rakta .
-Hát ez már nem derül ki , a te hibád , hogy nem randiztunk ! - somolygót Eric
-Mért szerinted ha kevin nem lesz rosszul mit csináltunk volna ? - ült fel Maria . Eric megdermedt. - Egy barom vagy , hogy nem vetted észre ! - állt fel. 
-És akkor hol is marad a csak barátok ? - gúnyolódott Eric még mindig nem hitte , hogy Maria  komolyan beszél . 
-Eric . - lépet vissza felé és két kezét az ágyra támasztotta , átlépve a srác auráját , közelségével. 
-Én minden ideg sejtemmel ezt vallom . - suttogta , Eric ismételtem megérezte a mandula illatú sampont . - De ha nem vakoskodom és meglátom azt is amit nem akarok , rá kell jönnöm ez több mint barátság ! - a hangja selymes volt - Sőt mi sosem voltunk barátok ! - lépet el mellöle .
-És mikor is világosodtál meg ? .- húzta fel szemöldökét Eric , próbálta leplezni a sokját .
-Reggel zuhanyzás közben - vont vállat - Azután , hogy Lia azt mondta , nincs gázabb dolog annál ha saját magadnak se mered be vallani !
-És most mit vársz tőlem ? - csattant ki Ericből . Mélyen érintette azok , amik az imént el hagyta Maria száját .
-Eric én nem várok tőled semmit ! - közölte döbbenten hangon , már a kérdés is megdöbbentette . - Mit kéne elvárnom tőled ? - húzta fel a szemöldökét - Én csak elmondtam amire rá jöttem . De ennyi ! Mi csak barátok ! - szögezte le Maria .
-És már megint jössz a hülye szövegeddel ! - Majd fel robbant Eric.
-Miért akkor mit mondjak ? ... Mid vagyok ? - emelte fel hangját Maria .
-Hát nekem már ott van Mona . - vont vállat .
-Nem azt kérdeztem kid van , én kid vagyok !?- nézet Eric szemébe szúrósan . - Tudod szíven szerint felpofoználak  és eltűnnék nehogy valaha kelljen veled még találkozom . - hajtotta le fejét Maria .
-Hát mért nem teszed ? - kérdezte éles hangon Eric.
Maria le ült a szobában lévő zsámolyra és fura fájdalmas tekintettel nézet Eric arcába . " Egy barom vagy , tökéletlen barom !" sóhajtott gondolat menete után .
-Talán mert fontos vagy nekem ...- mondta fáradt hangon - Vagy mert olyan mintha egész életemben ismertelek volna ..Netán mert inkább vagyok a báraratód mint , hogy elveszítselek ? - majd megrázta fejét - De ez túl nyálas ahhoz , hogy meghalld .
-Mért kell mindent kritizálnod ? - fakadt ki Ericből . -Mért nyálas az ha elmondod mit is érzel ? -nézte bosszankodva és hihetetlenkedve Maria nyúzott arcát.
-Mert nem tudom mit is érzek ! Semmit sem tudok ! - kiabálta , majd kiszaladt a szobából . Eric maga elé bámult a csendben. Tejesen összezavarodva ! Ő valójában mit is érez ?
...
-Maria én szeretlek  de nem úgy ! - lépet ki a nappaliba a lányhoz - Voltam már  szerelmes és ez nem ilyen ! - szögezte le - Fontos vagy nekem és megölöm azt a pait , aki fájdalmat okoz neked ! - jelentette ki határozottan .- Igazad van ez több mit barátság ! - már szinte suttogott , bársonyos hangja simogatta Maria bőrét - Fogalmam sincs mi is ez valójában de nagyon jó , hogy vagy !! - ült le Maria mellé - Köztünk a csók is mást jelent ! - mosolyodott el Eric .
-Tudod félre értettél , én nem azt mondtam , hogy szerelmes vagyok beléd ! - húzta fel lábait Maria a kanapéra , miközben magyarázta .- Hanem , hogy nem tudom szavakkal kifejezni , mi is vagy nekem .És ez megőrjít ! - mondta lágyabb hangon , kedvesebb hangon már.
-De ugye minden oké köztünk ? - kérdezte Eric a lányt átkarolva . -Mert azt még eltűnnél  , hogy felképelj de , hogy eltűnjél....
Maria elnevette magát , válasz kép csak bólintott és megölelte  csak barátját , akinek úgy érezte hiába mondja , nem hallja , vagy nem veszi észere, talán nem érdeki mit próbál üzeni !...
...
-Tudod az igazi okot nem is meséltem el , amiért itt vagyok ! - mondta a nappaliban ülve Eric , Maria kidugta fejét a konyhából .
-Na akkor hajrá ! 
-Meséltem a szüleimnek rólad ! - kezdte bizonytalanul .
-A csak barátról ? - kuncogott Maria a konyhában.
-Meg szeretnének ismerni ! - mondta ki végül Eric .
-Küldjek nekik levelet és egy fényképet magamról ? - lépet ki a konyhából Maria a két teás bögrével, mosolyogva .
-Te olyan hibbant vagy ! - nevettet Eric miközben el vette az egyik bögrét .
-Mért te mire gondoltál ? - ült le Eric mellé .
-Jövő szerdán felutazik az egész család ! .- világosította fel a lányt .
-Aha . Igen és ? - húzta fel a szemöldökét .
-Ő...- utálta Eric , hogy Maria néha a hülyét tetetteti és a szájába  kellett ilyenkor mindent rágni , de a lány ezt élvezte .- Csöppet sem vagy egyszerű nőszemély ! - sóhajtott - Szóval te is átjöhetnél szerdán ... -kezdte Eric de Maria a szavába vágott.
-Te is ? - húzta fel ismét szemöldökét .
-Hát Mona te és én - hadarta el és folytatta - Szóval előtte együtt megfőznénk aztán jön a család és megismernek mind a kettőtöket ...
-Ki van csukva ! - kortyolt a teájába .
- Mért is ? - Hajolt Maria arcához közel ,akinek a gerincén át futott a meleg levegő .
-Ott a családod lesz ... én ott kívülálló  lennék ! 
-Hát te hülye vagy ...- fakadt ki Ericből .- Hogy lennél már kívül álló- hihetetlenkedett   Eric - Tudod mit ne is folytassuk , szerdán nálunk és kész , nincs vita ! - közölte nemet nem tűrően. 

2 megjegyzés:

  1. Szia! hááát ez hihetetlen most komoly? Eric ennyire vak ! pasik -.-" nem értem mit eszik ezen a Mona-n de jó lenne már ha kinyitná a boci szemecskéjét xD külön nem tudom mi bajod ezzel a résszel nekem tetszett nem volt olyan esemény dús de nem árt néha ilyen rész szóval nekem tetszett :D kíváncsi vagyok erre az összejövetelre :D kit fognak jobban szeretni meg stb..:D szóval nagyon várom :P sok puszii Dórii :)

    VálaszTörlés
  2. Szia ... hát ha neked tetszik nekem nincs vele semmi bajon :) !!! Igen Eric vak ....nagyon vak... O_O
    A következő rész hát ígérem , hogy esemény dúsabb lesz és nagyon nagyon váratlan események következnek be .. legalábbis remélem XD !!
    a következő fejezettel sietek !!!!!!!
    Puszi Maria

    VálaszTörlés