2012. július 4., szerda

12. Kapitel

Sziasztok meg hoztam a 12.fejezettett ... Remélem nem nyírtok majd ki az olvasottak miatt !!!:)) főleg az utolsó részlet  miatt !!!!!!!!:))) Azért véleményt szeretnék !!!!!!!!!! És köszönöm az előző fejezethez is kapott véleményeket !!!!!!!!!









Maria hatalmas szatyorral tért haza . Lia haza utazott Magyarországra 2 hétre meglátogatni az ősöket , őt is hívták de ő még húzza a haza térést ! Nem szívesen jár haza szülei miatt , két év alatt összesen 2x volt otthon 1-1 hétre .
Mivel nővére lelépet , ki tudja használni az alkalmat és megint rá szánja magát , hogy meg tanuljon főzni , ilyenkor legalább senki sem szekálja ha el ront valamit . Pontosan ez az oka , hogy már majdnem 18 éves de még nem tanult meg főzni . Utálja ha parancsolgatnak neki és ha elkezdenek vele kiabálni az egyenesen azzal  őrületbe kergetik .
Mindent le pakolt  a konyhapultra , aztán el ment kezet mosni és bekapcsolta a rádiót . Számára   zene nélkül nincs élet , mintha zene nélkül az emberek a sötétben akarnának fény nélkül élni !
Nagy táncikálja közepet elő varázsolta a kis receptkönyvét , amit még akkor kapott , amikor Svédországba költözött . Azóta össz. visz  két receptet készített el azt is sikertelenül . Ezen mindig hatalmasat nevet és vállat von  , aztán megbeszéli magával , hogy ez nem a világ vége csupán nem lehet egy ember mindenben tehetséges , Anno amikor Dannyvel össze költözött a srác megpróbálta megtanítani főzni de általában a vége az lett ,hogy Dannyt jól felképelte valamiért , aztán ami után kibékültek Danny megfőzte azt , amit ők együtt elrontottak.
 Maria gondosan elolvasta a receptet , felvette a kis köténykéjét , amit édesanyától kapott a könyv mellé , majd el kezdett kipakolni a szatyrából ... éppen az olaj  került sorra s ki pakolásánál, amikor a mobiltelefonja vadul csörögni és rezegni kezdett a konyha pulton .
-Halló ? vette fel anélkül , hogy megnézte volna ki is az aki őt ilyenkor zaklatja .
-Szia - szólt bele egy mély bársonyos férfi hang aki suttogót . - Át kell jönnöd segíteni !
-Eric ? - vette el döbbenten fülétől  a telefont és a kijelzőt bámulta , tényleg ő volt .
-Igen , igen én vagyok . - suttogott tovább. - ugye mi barátok vagyunk ? Legalábbis már csókolóztunk barátilag ...
- Be is kellene szüntetni ! - javasolta Maria de Ericet egy csöppet sem érdekelte .
-Szóval barátok ! - szögezte le .
-Valami olyasmi - vont vállat Maria " szép barátok "  .
-És ugyebár a barátok segítenek egymáson !?
-Hé ! Azt nem mondtam , hogy a legjobb barátod !  - tiltakozott .
-Maria segítened kell ! - Eric hangja tele volt feszültséggel . " Tényleg nagy lehet a baj !" jegyezte meg magának Maria és kezdet aggódni .
-Jól van  , mondd ... - adta be végül a derekát , arra hivatkozva magának , hogy Eric is segített neki ...
-Ide kellene jönnöd , tudod hol lakom ? - kérdezte ,Maria hallotta Eric hangjában    a megkönnyebbülés.
-Danny felet egy emelettel - harapott alsó ajkába , már meg is bánta az egészet .
-Igen a 17-es lakásban ....
                                                                      ooo


Maria ostorozta magát , miközben a lépcsőházban felfelé lépkedett kezében a szatyrával , amiben a főzési alapanyagok és a szakácskönyve volt . Keze lábba remegte , túl nagy falat volt neki amit Eric kért tőle . Játssza el ,hogy együtt vannak ?! borzongott meg Maria idegesésgében .
-Maria - hallott egy elnyomott hangot, még az ütő ér is megállt benne hirtelen , aztán úgy gondolta csak a fejében hallotta , amiben igen nagy most a zűrzavar ... szatyrát jobban magához szorítva tovább ment . A 17- es lakáshoz ért " jó mit is mondott , hol a kulcs ? Á igen " emelte fel a lábtörlőt , ahol a bejárati kulcs lapult . Remegő kézzel próbálta kinyitni az ajtót , a harmadik próbálkozásra már sikerült is . Síri csönd volt a lakásban , Maria először át se merte lépni a küszöböt. Olyan rend és tisztaság volt pedig még csak a küszöb másik oldalán állt  , hogy azt hitte rossz helyre jött . Nem úgy tűnt mint egy legénylakás " Lehet , hogy Eric gyerekünk  titokban mégis van valakije , akit elbújtat a világ elől ?" lépte át a küszöböt .
-Megjöttem Szívem ! - kiabálta el magát , ahogy Eric kérte , aztán rá kontrázott - Meghoztam a vacsihoz valót , csodás estének nézünk elébe .- lépkedett beljebb a számára ismeretlen lakásban. Eric jelent meg előtte holt rémült arccal   , " ahogy ígérte " Maria lerakta egy kis asztalra a szatyrát és Eric felé gyorsította tempóját... pont ahogy Eric kérte , Maria karjait Eric nyakára fonta , egész testét a srácéhoz szorította és hevesen csókolni kezdte . Ez az egyetlen dolog volt ami tetszett neki az egész színjátékban ... Eric ajkai ( csak barátilag ) A csók elég hihetőre sikeredett , Eric elvesztette az egyensúlyát és bedőltek a nappaliba .
-Maria - hallotta nevét egy ismerősen hang női hang , egész meglepetten csenget  . Maria bele is rezzent bár tudta , hogy így lesz .
-Nia ? Te itt ? - tette az értetlent .
-Szóval igaz Eric nem hazudott , tényleg van valakije ...- látszódott a lány szemeiben a zavarodottság .  - De , hogy pont te .... ez tényleg meglep...- fogta arcát és döbbenten nézet Mariara . - Tényleg képes voltál tovább lépni - csuklott el a hangja Ericre nézve , lassan araszolni kezdett felé , Maria elhúzódott a srácától és oldalra lépet .- El se tudod képzelni , milyen nehéz volt akkor azt mondanom , hogy menny el ! - simította végig Eric arcát . - Most rendbe hozhatnánk , már nem lenne ok , amiért TILOS lenne . - kezdtek el folyni  Nia könnyei .
-Hagyuk ezt ! - tépte le arcáról Nia kezét . - Sosem volt semmilyen ok ! - Eric hangja keményé vált , mintha nem lennének érzései - egyszerűen nem feleltem meg az elvárásaidnak - jelentette ki - Ahogy a koncerten is mondtad , megférfiasodtam és értek a nőkhöz ... gondolom anno ez hiányzott belőlem . - nevetett keserűen - Most pont jó lennék de már túl léptem rajtad , szóval akár el is mehetsz .
-Szóval még te dobod ki ? - jelent meg Danny . - Milyen ember vagy te , kikezdesz az ex csajommal ! - Maria össze rezzent , valószínűleg öt hallotta a lépcsőházban .- És te ? - nézet Danny Mariara - Mekkora egy lotyó vagy ... fogadjunk régóta együtt vagytok " Marhára " , mindenki téged sajnál én voltam a szemét , amiért megcsaltalak közben szerintem te már előtte az ő ágyában voltál - Danny hangja keserű és megvető volt .
-Fogd be ! - nézet Dannyre , miközben számolnia kellett, hogy ne kaparja ki a srác szemét . " Még neki áll feljebb "
-Mért ez az igazság...- Maria egy üres vázát szorongatott " neki is most kellett megjelelnie ?" - Látványosan jó lett a viszonyotok , amikor szakítottunk - a váza egy 1cm -re repült el Danny feje mellett .
-Azt mondtam , hogy fogd be - kelt ki magából Maria , annyira szerette még mindig a srácot és most inkább meg ölte volna mit , hogy végig hallgassa a megvetését , ami mindenek fejében nem is úgy történt , Meg indult Danny felé, mindenki megdöbbent, Mariat sosem  látták ilyenek ... -Nekem te ne merészelj prédikálni . Meg nyugodhatsz nehogy össze törjem a kis egod , nem én voltam aki megcsalta a másikat . - Ordított Dannyval , ahogy a torkán kifért . - Bocs de nem én vagyok az erkölcstelen ! Egyáltalán mért is vagyok lotyó ? - huta fel szemöldökét  kérdőn - Azért mert miután te szét cincáltál felálltam , vagy mert később elmentem randizni Ericcel ? Mümmm? Ki vele ! - kérdezte normál hangnemben , lekezelőn és az egyetlen róhat tulajdonságát vette elő , amivel három másodperc alatt semmivé tudja tenni Dannyt .- Amúgy meg nem érzed kényelmetlenül magad ? - bámult bele Danny arcába- Nem érzed , hogy saját magad égeted le ? Előzőleg behúztál Ericnek legalább 80 ember előtt , jogtalanul ! Most meg a lakásában vágod a tamtamot ismételten jogtalanul ! - nézet értetlenül - Egyáltalán mire föl ? - Danny feje vörösödni kezdett - Már semmi közünk egymáshoz , szerintem menny le biztos vár rád már a bártatnőd ... - mutatott Maria az ajtó felé . Danny de még Nia is megindult nagy nehezen . Hatalmas ajtó csapás jelezte , hogy elmentek .
-Ez csúnya volt ! - fordult Maria Eric felé .
-Nem lettem volna Danny helyében ! - jegyezte meg - Köszönöm  , hogy ide jöttél megmenteni , lehet hogy nem tudtam volna sokáig erős maradni és nem akarom már Niat - sóhajtott- bocs nem akartalak ilyen kellemetlen helyzetbe hozni ... - túrt kávé barna hajába Eric.
-A károkat kifizetem . - mosolyodott el Maria . Fura volt számára de meg könnyebültségét  érzet , mintha csak most tudott volna elszakadni Dannytől , minután végre kioszthat isten igazából .
-Hagyd csak , úgy sem mutatott itt jól . -somolygót Eric , Maria az ajtófélfának támasztotta fejét .
-Nia az a lány ezek szerint akit te ... - kérdezte félve , eléggé megcsodálkozva .
-Igen ő az aki miatt , egy időre meg utáltam a nőket .- vont vállat , már nem érdekelte .
                                                                       ooo


-Te most tényleg elfoglalod a konyhám ? - hihetetlenketett Eric , miközben Maria ki pakolászott .
-Naná , fél 9 és mire haza érek már nem állhatok neki megtanulni főzni ! . jelentette ki .
-Te nem tudsz főzni ? - nyelte félre a vizet Eric .
-Nem én , anyu nem szerte ha a konyhába vagyok , ki voltam tiltva onnan ! - magyarázta- De még csak 17 éves vagyok és van egy szuper szakácskönyvem .- mutatta fel büszkén .
-Szart se ért ! - vette ki a kezéből és be hajította az egyik sarokba a szakácskönyvet Eric .
-hé ! - lesett Maria a drága kis szakácskönyve után .
-Majd én , megtanítalak ! - jelentette ki Eric .
-Esélytelen Danny is próbálta , csak a pofonokat kapta !
-De én nem Danny vagyok ! - hajolt közelebb Mariához , az arcán ott volt a sunyi mosoly .
-Aha.. De nincs érintkezés ! - tolta el magától a srácot aki már szinte a sarokba szorította a lányt .
-Elég nagy ez a konyha nem igaz ? - simította végig Maria derekát majd megadóan ellengette .
                                                                       ooo


-Ezt én főztem? - hüledezett Maria , amikor elkészült az étel és le ültek enni .
-Nem Drága ezt mi főztük ! - javította ki Eric.
-Nem számít akkor is isteni ! - jelentette ki egy újabb falat után .
-Láttod , hogy nem vagy reménytelen esett , csak érteni kell tudni hozzád !- mosolyodott el kedvesen Eric . Maria majdnem elbőgte magát , jól esett neki srác szavai és ahogy vissza gondolt tényleg jól elfőzőcskéztek! A receptet is megtanulta és még egy pofon sem csattant el , Eric türelmes volt vele és még csak azon se borult ki , hogy a hagymát karikára vágta és nem kockára persze azért jól megmosolyogta a dolgot !
-Köszönöm - lehelte Maria .
-Ha lehet máskor is jöhetsz főzőcskézni, szeretek veled lenni !
-Aranyos vagy , de nem gondoltál még arra , hogy két év után újra neki kéne állni és partnert keresni magadnak ?  - kérdezte finoman Maria
-Kivel ? Veled ? - nézet nagy szemekkel Eric .
-Dehogy , mi csak barátok .Egy másik nőcivel !
-Kösz nem ! - vágott fancsali képet Eric .
.Mért nem ? - nézet Ericre Maria .- Velem olyan más vagy !
-Nem akarok párkapcsolatot ! - szögezte le - Te más is vagy ! - tette hozzá .
-Mért félsz annyira , hogy megsérülsz ? - Eric kifújta a levegőt ,már tudta nem menekülhet.
-Nekem nem kell szerelem és anélkül nincs értelme a párkapcsolatnak !  És igen én elkerülöm inkább a fájdalmas dolgokat ! -jelentette ki - De ide figyelj , ha esetleg el menne az eszem és mégis bele vágnék , csak is veled próbálnám meg ! - mutatott a lányra a villájával - Maria elhűlt ettől a kijelentéstől , Eric is saját magától ... sosem hitte volna, hogy ilyet ki mondana . - De a te szíved darabokban és túl jó is a tárasságod , hogy bele rondítsak egy párkapcsolattal , amúgy is szeretek én a barátommal csókolózni - mosolyodott el szemtelenül , majd vállat vont - Szóval amíg itt vagy jobb ez mint egy párkapcsolat ... Bár sokszor hiszem azt 1-1 találkozásunk után , hogy ez volt az utolsó ! - hirtelen csönd lett ,majd Eric felnevetettet - Elég nyálasra sikeredett azt hiszem ! Hol is lehet törölni ? - kérdezte zavartan .
-Nem inkább őszinte ! - mosolygott már Maria is - Lehet , hogy tényleg a legjobb barátom leszel ?!
                                                                            ooo


- Mosogasson Drága ! - cukkolta Eric Mariat .
-Ne idegesíts ! - morgott Maria.
-Drága akkor mosogasson , ott még koszos ! - lépet Eric Maria háta mögé és a tányéron  lévő maszatra mutatott .
-Na jó ! - vágta a habos vízbe az edényt , Eric képébe pedig a vízzel jól megszívott mosogató szivacsot.
-Hé!
-Nesze ! - vágott hozzá vigyorogva egy konyha ruhát is Maria , hogy a sráca megtörölje bő vízzel találkozott fejét .
-Kösz - rántotta magához Mariat - Ezért ki járna egy erőszakos baráti csók de akkor az ágyban kötnénk ki .
-Ő ... ez túl őszinte volt barátocskám . Ennyire nem kell ! - nevetett Eric ázott arcán Maria . -Inkább csak dobj haza kocsival , haza felé pedig szedj össze egy nőcit , akit holnap nem hajítasz ki az ágyadból ! - törölte meg Eric arcát Maria .
-Legyen ! Átgondolom !





6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Bocsi, amiért most csak ilyen rövid leszek... csak pár percnyi időm van most a véleményezésre. :)
    ÁÁááá... ez... hűűű... eszméletlen egy fejezet volt.
    Amikor Eric, kétségbeesetten felhívta Mariát, először azt hittem, hogy a szülei vannak nála látogatóba... és megvallva az igazat, megleptél azzal, hogy Nia- volt az a látogató.
    Szinte én is elhittem ezt a párkapcsolatis jelenetet. Annyira élethűen adta elő, Maria azt, hogy együtt van Eric-cel.
    Na és Danny? Hát, őszintén szólva, én csak gratulálni tudok Mariának. Amiért, végre kiállt magáért, Danny-vel szemben. Bár, egy picikét reménykedtem abban, hogy Eric megvédi Mariát... de, nem így történt... sajnos. :)
    A főzőcskézős rész, és a mosogatós rész, pedig aranyos volt. Ahogyan az őszinte vallomás is, Eric-től.
    Kíváncsian várom, az újabb csodás fejezetedet, mert nagyon imádom a töridet. ;)
    puszi<3
    Dóry

    VálaszTörlés
  2. szia :D
    Egy cseppet sem lett rövid sőt .... köszönöm !!! :D
    Ericnél nem hiszem , hogy a szülei miatt át hívta volna Mariat ... Nem is gondoltam erre ...:D de ez sem lett volna rossz variáció . Annak viszont örülök , hogy megleptelek ezek szerint nem kiszámítható amit írok ;) És annak is örülök , hogy te is majdnem elhitted azt ami Maria és Eric között játszódott le akkor !!!
    Eric szerintem meg védte volna Mariat de amit Maria ott levágott nem hiszem , hogy szükség lett volna rá illetve mindenki le is blokkolt ....:)
    Nagyon köszönöm szép szavaid !!! :D örülök ,hogy itt vagy és szépeket írsz nekem ... ilyenkor fel turbóztok és írni tudok 1000-el !!!!
    Puszi Maria

    VálaszTörlés
  3. Visszatértem!!! :D Atya úr isten kb ennyit tudok mondani!: D Nagyon nagyon imádtam mind a 4 részt :D Annyira jó olvasni hogy alakul ki a "baráti " kapcsolatuk :D Eddig bírtam Danny-t de ezek után sajnálom öcsém későn jöttél rá mit vesztettél pff...késő bánat xDD Nagyon bírom ezeket a kis programokat szívesen olvasok még hasonlokat :D nagyon várom hogy folytatodik a románcuk :P bocsi h most ide irok csak most értem haza és kb 3 óra vonatozás kicsit kifárasztott :D de nem bírtam már el vonási tüneteim voltak ezért gyorsan el olvastam :D ja és látom vanak új olvasóid én meg mondtam és lesznek még többen is mert fantasztikus ahogyan írsz :D csak egy baj van nem nagyon lehet látni a párbeszéde úgy össze folyik ha meg tudnád oldani jó lenne :D szóval várom a folytatást :P puszii Dórii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá !!! Én meg csak ennyit tudom mondani !!!!!!!!!!!!!! Nagyon köszönöm !!!!!!!!!! Örülök , hogy tetszik és igen megmondtad !!! IMÁDLAK !!! :))) A párbeszédet meg meg próbálom meg munkálni bár nem igazán értem ,hogy milyen szempontból van vele gond ,hadjak ki közte sorokat vagy ilyesmi ??? Na mindegy megoldom :)) És örülök hogy vissza tértél !Tudsz nekem írni szépeket :)!!!! Remélem azért kellemesen töltötted a rövid utazásod !!!
      Puszi Maria

      Törlés
    2. Nem mindenhol csak helyenként van hogy pl mondat közepén van egy párbeszéd és azt nem lehet kiveni annyira de tényleg ha nem tudod máshogy mindegy akkor megfogom találni :D az a lényeg h olvashatom :D Dórii

      Törlés
    3. Rendben rajta leszek :)) Megpróbálom .....:)))

      Törlés