2012. augusztus 19., vasárnap

24. Kapitel

Sziasztok !!!!! VÉLEMÉNYT SZERETNÉK !!!!  És meg is hoztam a következő fejezetet !!! :D Eléggé  ki éltem krimis hajlamaimat !!!!! Remélem szeretni fogjátok !!! :) és remélem nem lett nagyon  rövid !!!!

"Nem akkor meghalni !!" nyöszörögte magának Maria . fájt a karja és a fejbőre amiért annyira szorította Márk , alig bírta vissza tartani könnyeit .
Tévedett ! Márk mégis csak képes lesz megölni !
Nem szólalt  meg , csak rángatta fel az alaksorból .
-Mért kell megölnöd ? - kérdezte Maria és hangjára próbált nyugalmat parancsolni .
Márk hangosan nevetni kezdet . Felértek az alaksorból a lakásba .
- Te is tudod , hogy ez így megy ! - vont vállat és ezzel a mozdulattal  jobban húzta Maria haját . Felszisszent.
-Nem kell mindig tartani a hagyományt ! - szorította össze fogát a fájdalomból .
-Jaj Maria , Maria - sóhajtott . - Igen vannak kivételek , de te nem lehetsz az ! Törődj bele ! - rángatta fel a lépcsőn az emeletre . " Törődj bele ? "
-Hogy tudod ilyen lassan azt mondani , hogy ennyi volt ? - csuklót el hangja , szemei fátyolosak lettek . Eddig bírta tartani magát .
Márk egy pillanatra megtorpant , nem hitt a fülének ... Azt az embert törte meg , akiről sosem hitte volna ...
-Ha te nem csinálod a fesztivált és képes lettél volna lemondani Liáról , most minden rendben lenne körülöttem ! - kezdet hisztérikussá válni .
-Ez a te hibád is ! - vont ismételten vállat - Ha hagyod a dolgokat úgy ahogyan vannak még élhetnél . - közölte félvállról .
-Meddig ?
-Ez már Lia kezében lenne ...
-Amíg komában van ? - gúnyolódott Maria.
-Nem . Azt én határozom meg .
-Mi ? - torpant meg értettlenül - Ezt , hogy érted ? - Márk nevetni kezdett .
-Alexnek mindene eltört , felfogta az összes ütést , védte Liát .... Nem lett semmi baja ... pár horzsolást kivéve .
- Hogy ? - képedt el Maria .
-Kis csillag ezt mesterséges komának nevezik ! Nem akartam , hogy elszökjön ! Úgy terveztem titeket jól megszorongatlak , aztán felkelhet és akkor már nem lesz mersze elhagyni engem újból !Most pedig gyere ! - rángatta a fürdőszoba felé .
Össze kezdet állni Marianak a képlet ! "Felesleges áldozatok !"
-ERESZ EL ! - kezdet el kiabálni Maria . Minden értelmetlené vált és ezt képtelen volt feldolgozni . -ERESZ EL ! - ordította és rúg-kapálni kezdett .
-Hagyd abba ! - rángatta meg Márk .
-Hagy békén ! - taposott Márk lábára , aki nem akarta de a kis asztalon lévő vázát felkapta és  hirtelen gondolkozás nélkül , azzal fejbe verte a lányt .
Maria kábán össze csuklott . Alig párperce kapott agyászkordást . Most meg ez ...
A könnye is kicsordult .
Az ütéstől tejesen elkábult , az agya egyre tompában fogott . érezte ahogyan sós könnyei végig szaladnak arcán .
Márk felrántotta a földről "Nem akarok meghalni !" suttogta magának , miközben Márk a fürdőbe húzta , most már inkább tartotta mint  sem rángatta . Lett volna esélye  elmenekülni , de már ereje nem volt mintha végtagjaira ólom nehezedett volna .
A fürdőben a kád meg volt telve vizel .
-Bele fogsz folyatni ?  - nyögte Maria , Márk csak elmosolyodott . Fel emelte a lányt és a kádba állította , alig bírt meg állni a lábán , állandóan összecsuklott . Maria fejét Márk két keze közé vette , a lány barna szemeibe mélyesztette szemeit . Az ő arca sem volt már vidám .
-Sajnálom . - mondta már ősszinten. Maria szeme le-le csukódót .
Márk bele fektette a kádba , Maria  nem védekezett , nem tudott   !
Már beszélni sem volt ereje ... egyfolytában az anya volt a szeme előtt , akit mindenek ellenére szeretett és ezt tudatni akarta vele is . "NEM AKAROK MEGHALNI !" ordította magában . Ott volt előtte az apja ..Lia ... amint a kórházi ágyon fekszik ... Levente , amikor csalódottan pislogót rá ! A tánc próbák Danny... Kevin !
-Nem akarok meghalni ! - nyöszörögte hangosan kábán .
-Sajnálom ! - suttogta Márk miközben a víz alá nyomta a lány  fejét .
Maria mély levegőt vett és meg érkezett a kád aljára . Szemeit szorosan össze szorította ... " Élni akarok ! futott át az agyán . Aztán Ericre gondolt  ő vajon él - e még ?! Ők már együtt nem jutottnak  el együtt Ibizára ...
A levegője kezdett elfogyni  a tüdője szinte szétrobbant  , a vissza tartott levegő vétel miatt . Nem volt ereje kapálózni Márk még mindig lefelé nyomta . Akarata ellenére ajkai elváltak egymástól tüdeje vízzel kezdett megtelni !
-Úgy hiszem le késtük a gépet . - hallotta  Eric hangját .
Mélybarna pillantás ... égtek Maria emlékezeteiben .... Magas , izmos férfias alak ... igen ez ő ... Arca sima és tiszta ! kaján mosolyog rá !
Ibiza partján ! ahol rendbe tette elgyötört lelkét a sráca .
A legutolsó emlékkép , Ő!!! ... majd minden elsötétül !

                                                                           OOO

-Baszki , ó Istenem baszki ! - Levente hangja kezdet el el csuklani .
Maria nem lélegzet . - kérlek ne csináld ! - próbálta lélegeztetni . - Kérlek , kérlek ! - nyöszörögte , nem adta fel ... de semmi - Ne csináld ezt !- Leventének üvölteni lett volna kedve . Úgy érezte az ő hibája , sokáig húzta az időt ! Későn érkezett !
A fürdőszoba vérben folyt .
Amint megérkezett a fürdőbe lőni kezdte Márkot , aki a kádban folytatólag a lányt  , addig lőtte még volt lőszer a tárban .
Mariat pedig kihúzta a kádból . Most itt feküdt a karjában ... A bőre kiázva a haja  , ruhája vizes . Gyönyörű még agy is !!!
-KÉRLEK ... KÉRlek ... kérlek ! - próbálkozott továbbra .
Levente szinte csodának érezte , amikor a lány felköhögött .
-Ó Édesem ! - szorította magához a köhögéstől fuldokló lányt  .

                                                                       OOO

Marianak hosszú percek kelletek mire igazán magához tért , nem  hitt a szemének . Alig 2 méterre tőle Márk feküdt mellette vértócsa körülötte .A látvány rémisztő ... azt hitte ilyen csak a filmekben van ... naiv lány !
Levente pedig mellette van . " Hogy került ide és hol van Eric ?" annyi mindent szertett volna kérdezni de egy árva hang sem jött ki a torkán , csak köhögőt.
-Vége van ! - nyúlt Levente a lábai alá és felemelte , kiviszi ...
-Vége ?! - ismételgette , próbálta felfogni ... talán tényleg vége van.
-Mért jöttél ide ? - kérdezte , nem értette Levente mért segít rajta .
-Azt gondoltad képes lennék téged bántani ? - elmosolyodott - Nem , hogy én de másnak sem engedném !!!
-Bajba kerülhetsz miattam , megölted !
-Nem bántam meg !
-Nem érdemeltem meg !- csuklott el hangja .
-Ugyan !!! Azért mert nem vagyunk együtt ? Nem vagy rossz ember , nem érdemled meg , hogy ilyet csináljon bárki is veled !!!
-De te öltél , miattam ! - már majdnem sírt .
-Szívem én bárkit megölnék érted ! - nézet Maria szemébe , gyönyörűen mondta - Amúgy meg a bátyám rendőr ... mindenről tudnak ! Inkább kezet csókolnak , amiért már nem él az az elvetemült  !- vont vállat .
-Sajnálom ! - kezet el sírni Maria ... ő cserben hagyta Leventét de Levente ennek ellenére megmentette .
-Ne Szívem , ne sírj és főként ne sajnáld ! Először rossz volt , de felnőttem és én is így látom most már jónak  ! Fiatalok voltunk ... Fontos vagy nekem és leszel is ... szeretnék rólad többet hallani ! - egy pillanatra megállt - Mi nem illetünk össze , elnyomtuk volna egymást ...! Ennek így kellet lennie ... Ne foglalkozó azzal , hogy egyszer 14 - 15 éves korodban buta gyerekként nem tartottál be egy ígéretedet ! Mi nem lettünk volna jók együtt hosszú távon ! De te és Eric igen ti jók lesztek , higgy  nekem !
-Eric ? - kerekedett el Maria szeme . - Mi történt vele ?
-Nyugalom . - mosolyodott el . - Őt sem hagytam ! - simította végig Maria alsó ajkát . Egy husta csókot lopott tőle ( Ennyi járt )!!
-Vége van ! Rendezheted a soraid ! Csak kérlek - lépet ki Mariaval  karjaiban Levente a ház elé
 - Ne rontsd el , légy észnél és tudj megbocsátani ! - a ház előtt mentő állt és legalább három rendőrautó .
-Köszönöm ! - lehelte Maria .
Levente a mentőautóig vitte a lányt karjaiban ahol , Ercet vizsgálták . Ott leültette . Eric hálásan pislogót Leventére , aki tovább ment , dolgára .
Maria bele csimpaszkodott srácába .
-Ne haragudj ! - ismét sírva fakadt .
-Ssss , nyugalom ! - ölelte át Eric - Vége ! Hallod ? VÉGE !!!- puszilgatta a lányt - És tudod mi ott fogjuk folytatjuk ahol a baleset előtti délután elkezdtük ! - csókolta meg lágyan . - Minden rendbe fog jönni , higgy nekem ! Minden rendben lesz !!! Vége van ! - ringatta  nyugtatóan . 

4 megjegyzés:

  1. Szia! Hát nekem kicsit rövid volt! :/
    Hála égnek!! Levente megmentette őket azért durva volt kicsit Márk :O Nagyon tetszett Levente és Maria beszélgetés nagyon aranyosak voltak :D főleg Levi....Kíváncsian várom mi lesz most ezek utána ...neeeeeem akarok h vége legyen brühühü :'(puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia !!! Most majd igyekszem hosszabbat írni ;) !!!
    Igen Levente mindenkit megmentett XD !!!! A legutoljára gyártott karakterem !!!:))
    Örülök , hogy tetszett !!!! Megnyugtató !
    A végével kapcsolatban ... hát nekem is nagy trauma ... ilyenkor egy kicsit elveszek !!! :)) De sietek össze kapni magam és kerekítek valami mást történetet , amíg ezt a történetemet is befejezem !!! :))
    Puszikánlak Maria

    VálaszTörlés
  3. Szia drágaság!

    Sorry, amiért így eltűntem ismételten. De teljesen lefoglaltak a saját történeteim. Míg ez egyikre, két hét után dupla fejezetet kellett megírnom, addig a másikra egy egy 12 oldalas extra fejezetet. Míg a harmadikra egy 17 oldalas két fejezetből álló részt, amely egyúttal lett vége is az egyik törimnek. Szóval, így teljesen azokra hangolódtam rá. És most még a novellás oldalamra való, történetem második fejezetjére vagyok rá állva. Így teljesen lemaradtam, azok történetek olvasásáról-véleményezéséről amelyeket, szívesen olvasok, és szeretek.

    De most elolvastam a lekésett részeket.
    Esküszöm, hogy kapkodnom kellett a fejemet az egyik mondatról a másikra.
    Kész krimis előadás volt. Amely nagyon de nagyon bejött nekem. Mostanában eléggé rákattantam a krimi sorozatokra. És azt hiszem ez is közre játszott arra, hogy élvezettel és izgalommal olvastam az előző és ezt a fejezetet is.

    Azt sejtettem, hogy Alo-nak mindehhez köze van. Szinte már az első perctől, umszimpatikus volt nekem. És láss csodát, nem tévedtem. :)
    De hogy Tom is? Megleptél, mostan is. Amiért gratulálok is neked. :)
    Ahogyan leírtad, a Maria és Mark közti pillanatokat, szinte minden sorát végig izgultam. Bevallom, egy kicsit csalódtam Eric-ben. Én azt vártam tőle, hogy majd ő menti meg magukat, és szerelmét is, Maria-t. Nem tudom miért, de én úgy vagyok vele, hogy a férfi mindig legyen erős. Oly annyira, hogy akár az élete árán is, de megküzdve az őt fogva tartókkal, megmentse azt a nőt, akit szeret. Csak nem, féltette azt a csinos kis pofikáját a mi szépfiúnk? xD
    Na, jó nem bántom. Helyette, örülök, hogy mind a ketten megmenekültek. Köszönhetően, Leventének. Aki nagyot nőt a szemembe, most.
    Maria pedig lenyűgözött, amiért képes volt, szóval is visszavágni, megmondani a magáét, Mark-nak.

    És, te is lenyűgöztél ismét. Nagyon de, nagyon gratulálok a fejezetekhez. Mert, mind a kettőt ugyan úgy imádtam, akárcsak az előzőeket. :)

    Jól láttam, hamarosan véget ér a töri???
    Ajj... ne már... pedig annyira, de annyira imádom. Hogy képes lennék akár a végtelenségig is olvasni. :)
    De, meglehetősen, amilyen véget tartogatsz számunkra, úgy lesz a legfelemelőbb vége, a törinek. :)

    Kíváncsian várom a folytatást.
    Sok puszi<3
    Dóry

    UI: Írtál hozzám, a http://robandkrislove-dory.blogspot.hu/ -omra, a másik blogoddal kapcsolatosan, csere miatt. A válaszom igen. Benne vagyok. És már ki is raktalak. :) Megyek, és megkukkolom a másik töridet is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága !!!
      Hát meg kell , hogy mondjam szóhoz sem jutok és nagyon tisztelek , amiért ennyi blogot csinálgatsz , én nem mernék ennyit bevállalni , de én szeretem is gyorsan hozni a frisset , amivel mostanában el vagyok csúszva !!! De komolyan hihetetlen vagy !! És még képes vagy másokat nyomon követni !!! :)

      A történettettel kapcsolatban pedig most olyan sok jót írtál , hogy szóhoz sem juttok !!! Ilyenkor tudom , hogy meg éri írni ... gondolom ezzel te is így vagy !!! Szóval nagyon nagyon köszönöm !!! Tényleg !!!!
      Ericcel kapcsolatban pedig be kell vallanom , nem ő féltette a szép arcát hanem én !!! :D Sorry sorry !!!!
      A történetemnek pedig még ma vége lesz !!! Jókor futottál be !!! Remélem a másikat is ennyire de legalább fele ennyire szeretni fogod !!!
      Még egyszer köszönöm a dicséreteidet !!!
      Puszikállak Maria

      Törlés